• TRENING OBWODOWY

    efektywny Cross trening
    Trening Obwodowy ( Crossowy)  to system treningowy stworzony przez naszych instruktorów w oparciu o znane i sprawdzone metody oraz zasady treningowe. Jego zaletą jest kompleksowe działanie, i pełna dostępność zarówno dla tych którzy zaczynają przygodę z treningiem jaki i dla tych którzy szukają nowych trudniejszych wyzwań. Odpowiednio dobrane i ustawione we właściwej kolejności, intensywne ćwiczenia dadzą Ci energię na cały dzień! Zaangażują wszystkie partie mięśniowe, pobudzą układ krążeniowo-oddechowy oraz nerwowy. Do podnoszenia formy wykorzystamy ciężar własnego ciała, trx, sztangi, kettlebells, bosu, piłki, pudła do wskakiwania, skakanki itd. Grupowy charakter zajęć dodatkowo podnosi ich atrakcyjność i gwarantuje świetna zabawę. Daj z siebie jak najwięcej na porannej sesji treningowej i czuj Energiczna satysfakcje przez cały dzień!
    • Leon

  • ABT

    Zajęcia kształtujące sylwetkę
    ABT (ang. Abdominal, Buttocks, Thighs – brzuch, pośladki, biodra) to zestaw ćwiczeń pozwalających wyrzeźbić dolne partie ciała. Zajęcia tego typu są jedną z form aerobiku i należą do grupy „MUSCLE” – czyli ćwiczeń, które mają na celu poprawę siły mięśniowej, elastyczności i kształtu mięśni. Oczywiście oprócz kształtowania mięśni ABT wpływa również na spalanie tkanki tłuszczowej. ABT są zajęciami o średniej intensywności, które polegają przede wszystkim na wielokrotnym powtarzaniu ćwiczeń. Dzięki temu pozwalają osiągnąć dobre wyniki i zapewnić płaski brzuch, jędrne pośladki oraz smukłe uda. Wykonywane ćwiczenia wzmacniają również miejsca, w których pojawia się cellulit. W trakcie zajęć często wykorzystuje się różne przybory, jak na przykład ciężarki, gumy czy piłki. Ćwiczenia odbywają się w rytm muzyki. Przy tego typu treningu bardzo istotne jest zwrócenie uwagi na poprawność i technikę wykonywanych ćwiczeń oraz na zachowanie właściwej pozycji. Zajęcia nie mają choreografii. Zajęcia ABT są spokojne i statyczne, więc polecane są dla osób, które dopiero rozpoczynają program treningów lub dla tych, którzy chcą skupić się na wyrzeźbieniu dolnych partii ciała. Mają one na celu wzrost wytrzymałości i siły mięśni bez nadmiernego zwiększania ich obwodu. W skład treningu wchodzi zestaw ćwiczeń wyszczuplających i wzmacniających. Ze względu na umiarkowaną intensywność ćwiczeń, zajęcia polecane są osobom w każdym wieku i nie wymagają specjalnego przygotowania. Mogą w nich uczestniczyć także osoby, które mają przeciwwskazania zdrowotne do wykonywania intensywnych wysiłków. Trening nie obciąża kręgosłupa ani stawów. Największym zainteresowaniem cieszą się wśród kobiet, chociaż są bardzo korzystne również dla panów – zwłaszcza ćwiczenia na mięśnie brzucha.
    • Monika

  • Zdrowy kręgosłup

    doskonałe połączenie prostej choreografii z poprawą wydolnosci
  • BRAZYLIJSKIE POŚLADKI

    BRAZYLIJSKIE POŚLADKI – Podstawą treningu są ćwiczenia, które naprzemiennie napinają i rozluźniają mięśnie pośladków. Ich kształt zależy od formy mięśni pośladkowych i ilości pokrywającej je tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia skupiają się na budowaniu i wzmacnianiu już istniejących mięśni – mięśnia pośladkowego wielkiego ( przywodzenie i odwodzenie uda), mięśnia pośladkowego średniego (chodzenie) oraz mięśnia pośladkowego małego (obrót uda na zewnątrz i do wewnątrz). Zróżnicowane zestawy ćwiczeń składających się między innymi z przysiadów, wykroków i planków pomogą rozwinąć każdy z nich. Ćwiczenia mogą być urozmaicone o stosowanie obciążenia. Efektem będzie uniesiona, jędrna i bardziej kształtna pupa.
    • Julita

  • TA-BA-TA

    TA-BA-TA – to interwałowy trening metaboliczny. Zawiera ćwiczenia o dużej intensywności, składających się z 4-minutowych serii powtórzeń danego ćwiczenia w maksymalnym tempie ( 8 powtórzeń: 20 sekund ćwiczenia, 10 sekund przerwy) Trening dedykowany zarówno sportowcom chcącym poprawić swoje wyniki jak i amatorom, którym zależy na poprawie kondycji. Wpływa on na wydolność tlenową i beztlenową i jest skutecznym sposobem na poprawę metabolizmu i spalanie tkanki tłuszczowej. Zwiększa wytrzymałość i wydolność organizmu.
    • Grażyna Frąckowiak

  • FIT POBUDKA

    To zajęcia typu dwa w jednym – łączą ćwiczenia aerobowe (przyśpieszające oddech i puls) ze wzmacniającymi. Są wykonywane do rytmicznej muzyki. Po nich obudzisz się na pewno i zaczniesz tydzień wypełniony energią!
    • Grażyna Frąckowiak

  • ZGRABNA PRZEZ CAŁY ROK

    trening o niskiej intensywności wszystkich mięśni naszego ciała
    Doskonały trening o umiarkowanej intensywności wszystkich mięśni naszego ciała. Zajęcia kształtują sylwetkę i rozwijają wytrzymałość fizyczną oraz równowagę. Trening dla kobiet z różnym poziomem wytrenowania. Zajęcia pozwolą zachować Ci wymarzoną sylwetkę przez cały rok
  • POGROMCA KALORII/ FAT BURNING

    trening całego ciała o charakterze siłowo – wytrzymałościowym
    POGROMCA KALORII/ FAT BURNING to przede wszystkim trening całego ciała o charakterze siłowo – wytrzymałościowym, o dużej efektywności spalania tkanki tłuszczowej. Podczas zajęć stosowany jest sprzęt typu sztanga z regulowanym obciążeniem, odpowiednio dobranym do możliwości uczestników. Praca w grupie, przy energicznej muzyce, działa niezwykle motywująco. Zajęcia dla każdego!
    • Zosia Rakowicz

  • BRZUCHO-PUPOMANIA

    BRZUCHO-PUPOMANIA – zajęcia skierowane dla osób chcących wzmocnić mięśnie brzucha i pupy, wyrzeźbić talię, przy jednoczesnym spalaniu tkanki tłuszczowej. Szybkie i intensywne zajęcia zapewnią zgrabną sylwetkę i płaski brzuch. Zajęcia pozwolą też osiągnąć prawidłową postawę oraz stabilizację kręgosłupa. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.  
    • Zosia Rakowicz

  • FULL BODY WORKOUT

    Full Body Workout rozwija ciało i stopniowo przyzwyczaja mięśnie do większych obciążeń, co eliminuje ryzyko kontuzji i przetrenowania. Uczy też prawidłowych odruchów – napinania mięśni czy właściwego oddechu. Trening polecany szczególnie osobą początkującym – zbuduje masę mięśniową oraz przygotuje ciało do bardziej zaawansowanych treningów.[/box_header]
    • Monika