REGULAMIN ZAWIERANIA I WYKONYWANIA UMÓW W GENERACJA FITNESS PRZEŹMIEROWO

DEFINICJE

    1. „Aplikacja” – aplikacja „eFitnessAPP” dostępna dla Klubowiczów poprzez Sklep Play oraz AppStore umożliwiająca nabycie Karnetu i zalogowanie się Strefy Klienta
    2. „Beneficjent Systemu Zewnętrznego” – osoba fizyczna uprawniona do korzystania z usług Generacja Fitness przez Pośredników, z którymi Generacja Fitness zawarła umowę o współpracy – Benefit Systems (Karty Multisport), Medicover Sport, Vanity Style (Karty FitProfit oraz FitSport)
    3. „Cennik Usług” – aktualna oferta świadczonych w Klubie usług oraz oferowanych towarów ze wskazaniem jednostkowej ceny, dostępna w Recepcji Klubu oraz na Stronie Internetowej.
    4. „Członkostwo” – uprawnienie Klubowicza do odpłatnego korzystania z usług świadczonych przez Generacja Fitness, w tym w szczególności uprawnienie do wstępu na teren Klubu, uprawnienie do korzystania ze sprzętu znajdującego się na terenie Klubu, uprawnienie do korzystania z organizowanych przez Generacja Fitness zajęć grupowych, z zastrzeżeniem innych postanowień niniejszego Regulaminu.
    5. „Dezynfekcja” – proces odkażenia za pomocą odpowiedniego środka chemicznego oraz papierowych ręczników dostępnych w Klubie.
    6. „Osoba nieletnia” – osoba ukończyła 16. roku życia, ale nie ukończyła 18. roku życia.
    7. „Karnet” – rodzaj Członkostwa Klubowicza, typ wybranego przez Klubowicza Karnetu określa zakres usług świadczonych przez Generacja Fitness na rzecz Klubowicza na podstawie zawartej umowy.
    8. „Karta” – dokument z indywidualnym numerem Klubowicza uprawniający do wejścia na teren Szatni Klubu, Sali Treningowej Klubu oraz , Sali Do Pilatesu.
    9. „Klub” – obiekt sportowo-rekreacyjny wyposażony w urządzenia treningowe prowadzony przez Generacja Fitness, składający się z Sali Treningowej, Sali Do Pilatesu oraz Szatni, do którego dostęp regulowany jest osobno.
    10. „Klubowicz” – osoba fizyczna, która zawarła z Generacja Fitness umowę przyznająca prawo do Członkostwa/Członkostwa albo osoba fizyczna, która wykonuje prawa z takiej umowy zawartej przez Generacja Fitness z przedsiębiorcą.
    11. „Kod QR” – indywidualny kod każdego Klubowicza udostępniony za pośrednictwem Aplikacji eFitnessAPP na urządzenia mobilne posiadające możliwość zalogowania się do Aplikacji.
    12. „Promocja” – specjalna akcja sprzedażowa, jeżeli jest dostępna na stronie internetowej Generacja Fitness.
    13. „Regulamin” – niniejszy wzorzec umowy
    14. „RODO” – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
    15. „Strefa klienta” – indywidualne, internetowe konto, dostępne tylko po zalogowaniu się do indywidualnego profilu w Aplikacji za pośrednictwem Strony internetowej, służące do przechowywania danych o umowach z UP oraz do zarządzania usługami oferowanymi przez UP.
    16. „Strona Internetowa” – strona internetowa Generacja Fitness dostępna pod adresem: https://www.generacja-fitness.pl
    17. Firma Piotr Grabowski FITNESS SUPPORT z siedzibą w Elblągu, 82-300 przy ul. 12 Lutego 19 posiadający NIP 578-275-47-89 oraz numer REGON 221184612 podmiot będący stroną Umowy z Klubowiczem będzie wskazany w potwierdzeniu zawarcia Umowy.
    18. „Zawieszenie Karnetu” – uprawnienie przysługujące Klubowiczom, z wyjątkiem Klubowiczów korzystających z Karnetów jednorazowych, jednodniowych, miesięcznych, 3-miesięcznych bądź uprawniających do nieodpłatnego wejścia do Klubu i skorzystania z usług Generacja Fitness, które pozwala Klubowiczowi zawiesić Członkostwo w sposób określony w niniejszym Regulaminie.

ZASADY CZŁONKOSTWA

  1. Osoba zainteresowana uzyskaniem i korzystaniem z Członkostwa musi spełnić następujące warunki:
    1. zapoznać się z warunkami przedstawionymi w Regulaminie i zaakceptować je;
    2. przestrzegać zapisanych w Regulaminie zasad;
    3. uiszczać na rzecz Generacja Fitness opłaty w wysokości i terminach wskazanych w Regulaminie
  2. Klubowiczem może być osoba pełnoletnia.
  3. Osoba małoletnia, która ukończyła lat 16, może zostać Klubowiczem za zgodą rodzica lub przedstawiciela ustawowego. Zgoda musi zostać wyrażona podczas osobistej wizyty rodzica lub przedstawiciela ustawowego w Klubie, poprzez złożenie pisemnego oświadczenia.
  4. Zawierając umowę w przedmiocie uzyskania Członkostwa i akceptując niniejszy Regulamin, Klubowicz oświadcza, iż jego stan zdrowia umożliwia mu prawidłowe korzystanie z Klubu oraz usług świadczonych przez Generacja Fitness, uczestnictwo w zajęciach prowadzonych w Klubie, a także prawidłowe wykonywanie obowiązków wynikających z Regulaminu. Przedstawiciele Klubu nie posiadają wykształcenia medycznego. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących sprawności fizycznej lub zdolności do wykonywanych ćwiczeń fizycznych, przed przystąpieniem do wykonywania ćwiczeń, Klubowicz powinien zasięgnąć porady medycznej.
  5. Rozpoczęcie korzystania z Klubu wymaga zawarcia umowy w przedmiocie uzyskania Członkostwa w trybie ofertowym za pośrednictwem Strony Internetowej i aplikacji oraz uiszczenia Opłaty Członkowskiej – konkretnego rodzaju Karnetu.
  6. Korzystanie z Członkostwa w kolejnych miesiącach możliwe jest po dokonaniu opłaty w terminie i wysokości określonych w Regulaminie. Opłaty powinny być wnoszone przy użyciu jednej z następujących metod płatności:
  7. przy użyciu karty kredytowej albo debetowej posiadającej funkcję dokonywania płatności internetowych poprzez upoważnienie Generacja Fitness za pośrednictwem Aplikacji do cyklicznego obciążenia odpowiednio karty kredytowej albo debetowej Klubowicza, kwotą stanowiącą należność z tytułu opłaty miesięcznej
  8. opłaty przez Klubowicza z góry całej kwoty należności z tytułu opłaty za Karnet kartą płatniczą lub gotówką w Klubie Generacja Fitness (niniejsza opcja zapłaty dotyczy tylko Karnetów uprawniających do korzystania z usług Generacja Fitness przez czas określony, które wskazane są na Stronie Internetowej, osobno w zakładce dla każdego z Klubów.
  9. zawarcia umowy pożyczki celowej na zakup Karnetu poprzez podmiot będący pośrednikiem kredytowym, wskazanym na Stronie Internetowej i wypłaty na rzecz Generacja Fitness przez pośrednika kredytowego kwoty odpowiadającej należnej Generacja Fitness opłacie, pomniejszonej o prowizję pośrednika kredytowego, na warunkach określonych pomiędzy Generacja Fitness, a pośrednikiem kredytowym.
  10. W dacie uiszczenia opłaty miesięcznej w Strefie Klienta danego Klubowicza generowana jest faktura VAT za usługę. W przypadku zaistnienia opóźnienia po stronie Klubowicza w zapłacie miesięcznej raty, faktura VAT zostaje wystawiona na koniec miesiąca rozliczeniowego.
  11. Klubowicz zobowiązany jest zapewnić środki na rachunku bankowym, tak aby w terminie realizacji płatności na jego rachunku znajdowała się kwota niezbędna do opłacenia należności.
  12. W przypadku, w którym próba obciążenia kwotą należną z tytułu opłaty miesięcznej karty kredytowej albo debetowej wskazanej przez Klubowicza będzie bezskuteczna, Generacja Fitness trzykrotnie podejmie próbę obciążenia rachunku należną kwotą.
  13. W przypadku, gdy data płatności przypada na dzień, który nie jest dniem roboczym, dyspozycje polecenia zapłaty będą realizowane w najbliższym dniu roboczym, przypadającym po dacie płatności.
  14. Klubowicz zobowiązany jest do poinformowania Przedstawiciela/Pracownika Klubu oraz do ustalenia z nim innego sposobu realizacji płatności, w przypadku gdy:
    1. odwołał udzieloną uprzednio skutecznie w swoim banku zgodę na obciążanie rachunku,
    2. środki na rachunku bankowym nie wystarczają na pokrycie kwoty obciążenia
    3. rachunek bankowy został zamknięty
    4. zmienił w swoim banku dane,
    5. próby obciążenia rachunku przez Generacja Fitness okazały się bezskuteczne
  15. Klubowicz, który nie uiści opłaty miesięcznej bądź ma nieuregulowane zaległe płatności, traci prawo do korzystania z Członkostwa.
  16. W przypadku dokonania przez Klubowicza płatności, zaliczana jest ona na poczet najstarszej wymagalnej należności, a przywrócenie prawa do korzystania z Członkostwa następuje wyłącznie w przypadku uiszczenia wszystkich należności, łącznie z bieżącą opłatą miesięczną.
  17. Przepisy niniejszego Rozdziału odnoszą się również do Beneficjenta Systemu Zewnętrznego.

PRZEPISY ORGANIZACYJNE I PORZĄDKOWE

    1. Z Członkostwa można korzystać we wszystkie dni otwarcia Klubu, w godzinach otwarcia Klubu.
    2. Wejście na teren Klubu możliwe jest poprzez:
  1. przyłożenie Karty Członkowskiej Generacja Fitness do czytnika miejsca znajdującego się na recepcji Klubu
  2. zeskanowanie indywidualnego Kodu QR wygenerowanego z aplikacji eFitness App na recepcji Klubu.
    1. Sposób wejścia na teren Klubu określony jest w informacji, umieszczonej w widocznym miejscu na recepcji Klubu. W przypadku braku powyższej informacji lub braku możliwości wejścia na teren Klubu w sposób określony w informacji, sposób wejścia na teren Klubu określa Przedstawiciel Klubu
    2. Karta nie może być udostępniana osobom trzecim.
    3. W przypadku zgubienia, zniszczenia lub uszkodzenia Karty, Klubowiczowi zostaje wydana nowa Karta po dokonaniu przez Klubowicza w Dziale Obsługi Klienta Klubu płatności na kwotę 20,00 zł tytułem kosztów wydania nowej Karty.
    4. Klubowicz zobowiązany jest do posiadania odpowiedniego ubioru, w tym w szczególności zakrytego obuwia sportowego i stroju sportowego.
    5. Na czas przebywania na Sali Treningowej Klubu lub Sali do Pilatesu, Klubowicz zobowiązany jest do pozostawienia plecaków i toreb w Szatni.
    6. Szafki odzieżowe w Szatni Klubu są zamykane na kłódki, Klubowicz zobowiązany jest do posiadania własnej kłódki z możliwością zakupu na recepcji Klubu.
    7. Klub nie odpowiada za rzeczy pozostawione na Sali Treningowej Klubu, Sali do Pilatesu ani Szatni Klubu z szafkami zabezpieczanymi własnymi kłódkami. Klubowicz ponosi odpowiedzialność utraty lub zniszczenia rzeczy.
    8. Klubowicz jest zobowiązany do zachowania w Klubie porządku oraz spokoju, a także do niezakłócania innym Klubowiczom oraz Trenerom możliwości korzystania z Klubu i świadczonych przez Generacja Fitness usług.
    9. Z pomieszczeń i urządzeń Klubu, Klubowicz jest zobowiązany korzystać zgodnie z ich przeznaczeniem i w sposób wskazany przez Przedstawicieli Klubu lub wynikający ze stosownych instrukcji.
    10. Klubowicz może korzystać z urządzeń, które nie są wykorzystywane aktualnie przez inną osobę, w szczególności przez innego Klubowicza lub Trenera oraz w związku z prowadzonymi zgodnie z grafikiem zajęciami grupowymi.
    11. Przed skorzystaniem z danego urządzenia, maszyny lub sprzętu, jak również po skorzystaniu z tego urządzenia, maszyny lub sprzętu, Klubowicz zobowiązany jest do jego Dezynfekcji za pomocą środków udostępnionych w tym celu przez Przedstawiciela Klubu lub znajdujących się przy danym urządzeniu, maszynie lub sprzęcie.
    12. Klubowicz zobowiązuje się do dbania o sprzęt i porządek w Klubie. Klubowicz powinien w szczególności pozostawiać użytkowany sprzęt oraz akcesoria w miejscu do tego przeznaczonym oraz w postaci pozwalającej na skorzystanie ze sprzętu oraz akcesoriów przez kolejnych użytkowników. Sprzęt powinien zostać przywrócony do ustawień początkowych, chyba że byłoby to niewskazane, uwzględniając potrzeby kolejnego użytkownika.
    13. Klubowicz jest zobowiązany do wykonywania danego rodzaju ćwiczeń jedynie w strefie do tego przeznaczonej. Zakazuje się przenoszenia sprzętów pomiędzy strefami, do których są one dedykowane, w szczególności używania znaczących obciążeń w miejscach, które nie są do tego przystosowane, tj. takich, w których podłoże nie jest odpowiednio zabezpieczone. W razie wątpliwości dotyczących możliwości korzystania z danego sprzętu w poszczególnych strefach, Klubowicz zobowiązany jest zwrócić się do Pracownika Klubu.
    14. Klubowicz korzysta z Klubu oraz usług świadczonych przez Generacja Fitness na własną odpowiedzialność i nie może zgłaszać pod adresem Generacja Fitness żadnych roszczeń z tytułu uszkodzenia ciała lub utraty zdrowia w związku z korzystaniem ze sprzętu w Klubie lub w związku ze świadczonymi w Klubie usługami, chyba że zostało to spowodowane przez infrastrukturę Klubu lub Przedstawicieli Klubu w sposób zawiniony.
    15. Klubowicz ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone na terenie Klubu, m.in. z powodu nieprawidłowego korzystania ze sprzętu lub nieprawidłowego wykonywania ćwiczenia.
    16. Generacja Fitness nie ponosi odpowiedzialności za szkody na osobie spowodowane na skutek treningu przeprowadzonego przez Trenera. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących sprawności fizycznej lub zdolności do wykonywanych ćwiczeń fizycznych, przed przystąpieniem do wykonywania ćwiczeń przez Klubowicza, Trener lub Klubowicz powinien zasięgnąć porady medycznej.
    17. Klubowicz nie jest uprawniony do zarobkowego korzystania z Klubu, w tym do świadczenia w Klubie odpłatnych usług, chyba że takie uprawnienie wynika z odrębnych ustaleń zawartych między Klubem, a Klubowiczem.
    18. Generacja Fitness może organizować w Klubie zajęcia grupowe. Generacja Fitness zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć grupowych jeżeli liczba zainteresowanych nie będzie przekraczać 3 osób.
    19. W przypadku zajęć grupowych z instruktorem, Klubowicz jest zobowiązany do pojawienia się na zajęciach punktualnie. Nie jest dopuszczalne wchodzenie na salę ćwiczeń grupowych po rozpoczęciu zajęć.
    20. W odniesieniu do zajęć grupowych z instruktorem, Generacja Fitness zastrzega sobie prawo do wprowadzenia limitu zapisanych na nie osób oraz zasady wcześniejszego dokonywania zapisu na takie zajęcia. Klubowicz, który zapisał się na zajęcia, a z różnych przyczyn nie może na nie dotrzeć, zobowiązany jest do odwołania rezerwacji najpóźniej 2 godziny przed rozpoczęciem zajęć. W innym przypadku Klub będzie nakładał czasowe ograniczenia w możliwości swobodnego zapisu na zajęcia przez tego Klubowicza.
    21. Klubowicz jest zobowiązany opuścić Salę Treningową Klubu, Salę Do Pilatesu na 15 minut przed zamknięciem Klubu. Szatnie będą czynne do czasu zamknięcia Klubu.
    22. Klubowicz jest zobowiązany, po zakończeniu korzystania z Klubu w danym dniu, opróżnić szafkę i zabrać swoją kłódkę.
    23. Jeżeli w danym dniu po zamknięciu Klubu jakakolwiek szafka pozostanie zamknięta, dwóch Przedstawicieli/Pracowników Klubu komisyjnie otwiera szafkę, sporządza protokół zawierający listę rzeczy pozostawionych w szafce, które następnie przechowuje w Dziale Obsługi Klienta Klubu przez okres 7 dni. Po upływie 7 dni zawartość szafki uznana zostaje za rzeczy porzucone w rozumieniu przepisu art. 180 kodeksu cywilnego i dowolnie rozdysponowana przez Generacja Fitness. Klubowiczowi odszkodowanie za przeciętą kłódkę nie przysługuje.
    24. Zabrania się przynoszenia do Klubu przedmiotów niebezpiecznych i innych przedmiotów, których wniesienie na teren Klubu mogłoby prowadzić do uszkodzenia lub zniszczenia mienia, bądź mogłoby stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa osób przebywających w Klubie, ich życia oraz zdrowia.
    25. Generacja Fitness zastrzega sobie prawo do wizualnego monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego Klubu. Kamery zainstalowane są jedynie w celach bezpieczeństwa i w celach dowodowych, a nagrania monitoringu mogą stanowić podstawę do pociągnięcia do odpowiedzialności osób, naruszających przepisy prawa oraz postanowienia Regulaminu. Jednocześnie Generacja Fitness oświadcza, iż monitoring prowadzony jest w sposób nienaruszający dóbr osobistych i godności Klubowiczów, a obrazy z kamer przeglądane mogą być wyłącznie przez osoby do tego upoważnione.
    26. Zarówno w Klubie, jak również w budynku, w którym Klub się znajduje, obowiązuje zakaz:
  1. niszczenia, uszkadzania, zanieczyszczania i zaśmiecania;
  2. posługiwania się urządzeniami alarmowymi i awaryjnymi bez uzasadnienia;
  3. wchodzenia osób nieuprawnionych do wydzielonych pomieszczeń, do których wstęp jest zabroniony;
  4. umieszczania i usuwania bez zgody Generacja Fitness w jakimkolwiek miejscu napisów, ogłoszeń, reklam i rysunków;
  5. dokonywania czynności grożących wywołaniem pożaru, w szczególności wzniecania lub używania ognia;
  6. wnoszenia i zażywania środków odurzających;
  7. sprzedaży, podawania i spożywania napojów alkoholowych, wyrobów tytoniowych oraz nowatorskich wyrobów tytoniowych i papierosów elektronicznych;
  8. zakłócania krzykiem, hałasem lub innym wybrykiem porządku publicznego lub spokoju osób korzystających z Klubu;
  9. konsumpcji pożywienia i picia.
    1. Jeżeli Klubowicz narusza Regulamin lub nie stosuje się do poleceń Przedstawiciela/Pracownika Klubu, może zostać zobowiązany przez Przedstawiciela/Pracownika Klubu do natychmiastowego opuszczenia Klubu.
    2. Generacja Fitness zastrzega sobie prawo do zamknięcia lub zmiany godzin otwarcia Klubu w święta kościelne lub państwowe.
    3. O fakcie zamknięcia Klubu w sytuacji opisanej w ustępie poprzedzającym, Klubowicz zostanie poinformowany z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem, poprzez pocztę elektroniczną – na adres mailowy podany w formularzu internetowym przed zawarciem umowy w przedmiocie Członkostwa oraz na stronie Klubu oraz Mediach Społecznościowych; Facebook, Instagram.
    4. Klub może być zamknięty na czas konieczny do przeprowadzenia niezbędnych remontów lub zabiegów sanitarnych, a także na podstawie decyzji stosownych władz oraz z powodu siły wyższej. W sytuacji gdy zamknięcie Klubu jest zaplanowane, Przedstawiciel Klubu powiadomi o tym Klubowicza z 3-dniowym wyprzedzeniem, poprzez pocztę elektroniczną, na stronie Klubu oraz na Mediach Społecznościowych; Facebook, Instagram.
    5. W przypadku, gdy do zamknięcia Klubu dojdzie z przyczyn niezależnych od Generacja Fitness, takich jak m.in. siła wyższa bądź decyzja organów państwa, umowa zawarta na czas określony ulega przedłużeniu o okres zamknięcia Klubu. Opłaty są w tych okolicznościach pobierane na zasadach dotychczasowych, zgodnie z Regulaminem. Za czas przedłużonego Członkostwa, Klubowicz nie ponosi opłat.
    6. W przypadku, gdy do zamknięcia Klubu dojdzie z przyczyn niezależnych od Generacja Fitness, takich jak m.in. siła wyższa bądź decyzja organów państwa, Klubowicze, którzy zawarli z Generacja Fitness umowę na czas nieokreślony zachowują prawo do korzystania z usług świadczonych przez Generacja Fitness. Opłaty są w tych okolicznościach pobierane na zasadach dotychczasowych, zgodnie z Regulaminem. Klubowiczowi przysługuje wówczas również prawo do Zamrożenia Umowy na zasadach określonych w Regulaminie, nawet jeżeli w danym roku skorzystał już z tego uprawnienia.

ZASADY KORZYSTANIA Z KLUBU PRZEZ OSOBY NIELETNIE

    1. Klubowicz-rodzic lub Klubowicz-przedstawiciel ustawowy, uprawniony jest do wejścia na teren Klubu razem z:
  1. Osobą nieletnią od 16 r.ż.

na warunkach określonych w niniejszym Rozdziale

    1. Osoba nieletnia ma prawo przebywać na terenie Klubu tylko i wyłącznie w przypadku zawarcia przez Klubowicza-rodzica lub Klubowicza-przedstawiciela ustawowego Umowy o korzystanie z usług Klubu przez Osobę nieletnią poprzez zakup odpowiedniego Karnetu. Dodatkowym warunkiem przebywania przez Osobę nieletnią na terenie Klubu jest złożenie przez Klubowicza-rodzica lub Klubowicza-przedstawiciela ustawowego oświadczenia o braku przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług Generacja Fitness przez Osobę nieletnią, bądź o posiadaniu przez nie wyraźnych wskazań lekarskich do korzystania z usług Generacja Fitness.
    2. W przypadku posiadania przez Osobę nieletnią wyraźnych wskazań lekarskich do korzystania z usług Generacja Fitness, o których mowa w ust. 2 powyżej, Klubowicz-rodzic lub Klubowicz-przedstawiciel ustawowy, przed przystąpieniem przez Osobę nieletnią do wykonywania jakichkolwiek ćwiczeń, zobowiązany jest do wcześniejszego przeprowadzenia we własnym zakresie konsultacji z trenerem personalnym posiadającym odpowiednią wiedzę i kwalifikacje.
    3. W przypadku posiadania przez Osobę nieletnią wyraźnych wskazań lekarskich do korzystania z usług Generacja Fitness, o których mowa w ust. 2 powyżej, Klubowicz-rodzic lub Klubowicz-przedstawiciel ustawowy, przed przystąpieniem przez Osobę nieletnią do wykonywania jakichkolwiek ćwiczeń, zobowiązany jest do wcześniejszego przeprowadzenia we własnym zakresie konsultacji z trenerem personalnym posiadającym odpowiednią wiedzę i kwalifikacje.
    4. Klubowicz-rodzic lub Klubowicz-przedstawiciel ustawowy ma możliwość zapisania Osoby nieletniej na organizowane przez UP zajęcia grupowe w ramach określonego przez Generacja Fitness limitu miejsc.
    5. Osoba nieletnia może uczestniczyć w zajęciach grupowych jedynie pod opieką Klubowicza-rodzica lub Klubowicza-przedstawiciela ustawowego.
    6. Zabronione jest korzystanie przez Osoby nieletniej poniżej 16 r.ż. ze Strefy wolnych ciężarów, z wszelkiego rodzaju bram z linami, maszyn do treningu siłowego. Z pozostałych urządzeń oraz stref Osoba nieletnia poniżej 16 r.ż.  może korzystać jedynie przy zastosowaniu minimalnego obciążenia oraz minimalnej prędkości pod opieką Klubowicza-rodzica lub Klubowicza-przedstawiciela ustawowego.
    7. Klubowicz-rodzic lub Klubowicz-przedstawiciel ustawowy ma prawo przyprowadzić na zajęcia organizowane w Klubie na Sali przeznaczonej do zajęć grupowych, których jest on uczestnikiem, Osobę nieletnią. Osoba nieletnia zobowiązane jest do cichego i kulturalnego zachowania, a nadto do przebywania w trakcie zajęć w miejscu wyznaczonym przez osobę prowadzącą zajęcia, aby mogło pozostawać pod opieką Klubowicza-rodzica lub Klubowicza-przedstawiciela ustawowego, który je przyprowadził.
    8. Ze względu na kubaturę pomieszczeń, w których prowadzone są zajęcia, Generacja Fitness zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia zajęć jedynie dla Klubowiczów oraz ograniczonej liczby Osób nieletnich. W takim przypadku pierwszeństwo wejścia na zajęcia przysługuje zapisanym na nie w ramach dostępnego limitu Klubowiczom.
    9. Postanowienia niniejszego Rozdziału nie znajdują zastosowania w zakresie, w jakim Klubowicz-rodzic lub Klubowicz-przedstawiciel ustawowy zawrze odrębną umowę z Trenerem bądź z inną osobą świadczącą usługi z zakresu prowadzenia treningów personalnych.

ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH PRZEZ KLUB

    1. Generacja Fitness oferuje następujące usługi w ramach Członkostwa:
  1. Podstawowe: dostęp do siłowni (Strefy Maszyn, Cardio, Wolnych Ciężarów oraz Sali Fitness i Pilates);
  2. Dodatkowe: zajęcia grupowe według grafiku zajęć – grafik zajęć może ulegać zmianie w dowolnym czasie;
    1. Zakres usług zależy od rodzaju wybranego Karnetu.

KARNETY, CZAS TRWANIA UMOWY

    1. Generacja Fitness może oferować Klubowiczom w ramach Członkostwa różne typy Karnetów.
    2. Poszczególne typy Karnetów oraz aktualne ceny są wskazane na Stronie Internetowej.
    3. W przypadku, gdy zawarcie Umowy związane jest z Ulgą przyznaną Klubowiczowi, w razie jednostronnego rozwiązania Umowy przez Klubowicza lub przez Generacja Fitness z winy Klubowicza (w tym w związku z rażącym naruszeniem przez Klubowicza niniejszego Regulaminu) w okresie obowiązywania Umowy, Generacja Fitness przysługuje roszczenie z tego tytułu w wysokości określonej w Umowie jako równowartość Ulgi przyznanej Klubowiczowi. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, na wniosek Klubowicza złożony w formie pisemnej bezpośrednio do organu zarządzającego Generacja Fitness, możliwa jest rezygnacja z dochodzenia przez Generacja Fitness roszczenia w postaci zwrotu Ulgi.
    4. W przypadku zawarcia umowy i rozpoczęcia okresu jej obowiązywania po pierwszym dniu danego miesiąca, Generacja Fitness pobiera od Klubowicza ratę dopełnieniową, stanowiącą liczoną proporcjonalnie kwotę należną Generacja Fitness za okres, którego początek biegnie od dnia podpisania Umowy, do końca pierwszego miesiąca trwania Umowy. W przypadku podpisania Umowy i rozpoczęcia jej obowiązywania pierwszego dnia danego miesiąca, Generacja Fitness pobiera pierwszą ratę, stanowiącą kwotę należną Generacja Fitness za pełny miesiąc kalendarzowy.
    5. Klubowicz może zakupić Karnet również w ramach Promocji. Warunki zawarcia umowy w przypadku Promocji każdorazowo określane są indywidualnie, na potrzeby konkretnej akcji promocyjnej.

ZMIANA CENNIKA ŚWIADCZENIA USŁUG

  1. Generacja Fitness zastrzega sobie możliwość zmiany Cennika Usług, jeżeli aktualnie obowiązujący Cennik nie odpowiada cenom rynkowym poszczególnych karnetów, a zmiana jest niezbędna ze względu na szczególne warunki ekonomiczne, w szczególności wzrost cen wywołany inflacją.
  2. Zmiana Cennika Usług nie stanowi zmiany niniejszego Regulaminu.
  3. Klubowicze zostaną poinformowani o zmianie Cennika Usług z co najmniej 5 dniowym wyprzedzeniem, poprzez:
    1. ogłoszenie na stronie www.generacjafitness.pl,
    2. informację przesłaną na adres e-mail Klubowicza, podany przy zawarciu umowy,
  • informację pisemną, wywieszoną w widocznym, ogólnodostępnym miejscu w każdym Klubie.
  1. Post na mediach społecznościowych; Facebook, Instagram.
  1. Zmiana Cennika Usług odnosi skutek:
    1. W stosunku do umów zawartych na czas nieokreślony – z dniem wejścia w życie nowego Cennika, z zastrzeżeniem ust. 6;
    2. W stosunku do umów zawartych na czas określony – w dniu zawarcia nowej umowy na czas określony lub przejścia dotychczasowej umowy terminowej na czas nieokreślony, na zasadach określonych w Rozdziale VII ust. 10 Regulaminu.
  2. Klubowiczowi, który zawarł umowę, o której mowa w ust. 5 lit. a) powyżej, przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez ponoszenia dodatkowych kosztów, a także bez zachowania okresu wypowiedzenia, o którym mowa w rozdziale VII ust. 8 Regulaminu, w terminie do ostatniego dnia obowiązywania poprzedniego Cennika Usług. W przypadku tym umowa wygasa w ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego, w którym Klubowicz dokonał wypowiedzenia, nie później jednak, niż w ostatnim dniu obowiązywania poprzedniego Cennika Usług.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu, o którym mowa w ust. 6 powyżej, należy sporządzić w formie pisemnej pod rygorem nieważności i złożyć osobiście na recepcje Klubu Generacja Fitness.
  4. Bezskuteczny upływ terminu na złożenie oświadczenia o odstąpieniu, o którym mowa w ust. 6 powyżej, poczytywany jest za akceptację nowych warunków cenowych obowiązujących w Klubie.

ZAWIESZENIE/ZAMROŻENIE UMOWY

Klubowicz, który:

  1. Wykupi Karnet na czas określony nie krótszy niż 6 (sześć) lub 12 (dwanaście) miesięcy,

– uprawniony jest jednorazowo w każdym okresie sześciomiesięcznym oraz dwukrotnie w okresie dwunastomiesięcznym obowiązywania umowy (do okresu tego nie zalicza się okresu Członkostwa przyznawanego nieopłatnie Klubowiczowi) do Zwieszenia Umowy na wybrany okres (w zależności od karnetu). W trakcie Zawieszenia Umowy Klubowicz nie może korzystać z Klubu. Klubowicz może odmrozić karnet w dowolnym momencie aby móc korzystać z Klubu.

  1. Zawieszenie Umowy następuje na zgłoszony Przedstawicielowi Klubu wniosek Klubowicza. Okres Zawieszenia Umowy biegnie od wybranego dnia miesiąca rozliczeniowego, w którym dokonano skutecznego zgłoszenia i może być dokonywane na wskazany przez klienta okres.
    1. Klubowicz, celem zakończenia okresu Zawieszenia Umowy, zobowiązany jest zgłosić ten fakt Przedstawicielowi/Pracownikowi Klubu.
    2. W przypadku skorzystania z prawa do Zawieszenia Umowy przez Klubowicza, który zawarł z Generacja Fitness umowę na czas określony, czas trwania umowy ulega stosownemu przedłużeniu o liczbę dni/miesięcy równą okresowi, w którym Klubowicz korzystał z prawa do Zawieszenia Umowy.
    3. Klubowicz nie może dokonać Zawieszenia Umowy w okresie wypowiedzenia.
  1. zapłacił opłatę miesięczną za bieżący miesiąc, raz w roku kalendarzowym,

– uprawniony jest do bezterminowego zamrożenia Umowy („Zamrożenie Umowy”).

  1. W trakcie Zamrożenia Umowy Klubowicz nie może korzystać z Klubu.
  2. Zamrożenie Umowy następuje na zgłoszony Przedstawicielowi Klubu wniosek Klubowicza. Okres Zamrożenia Umowy biegnie od pierwszego dnia miesiąca rozliczeniowego następującego po miesiącu, w którym dokonano zgłoszenia.
  3. W okresie Zamrożenia Umowy, Klubowicz zobowiązany jest do ponoszenia opłaty miesięcznej w wysokości 30,00 zł.
  4. Klubowicz, celem zakończenia okresu Zamrożenia Umowy, zobowiązany jest zgłosić ten fakt Przedstawicielowi/Pracownikowi Klubu najpóźniej przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca rozliczeniowego w formie pisemnego zawiadomienia.
  5. Klubowicz nie może dokonać Zamrożenia Umowy w okresie wypowiedzenia.

ZAKOŃCZENIE UMOWY/WYPOWIEDZENIA

  1. W przypadku Umowy zawartej na czas nieokreślony, Klubowiczowi oraz Generacja Fitness przysługuje uprawnienie do wypowiedzenia umowy. Okres wypowiedzenia wynosi 1 miesiąc, liczony od pierwszego dnia miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym dokonano wypowiedzenia Umowy. Wypowiedzenie umowy nie może być dokonane w okresie Zawieszenia Umowy.
  2. W przypadku umów na czas określony, strony wyłączają możliwość wypowiedzenia umowy z innej przyczyny niż ważny powód. Za ważny powód Strony uznają między innymi rażące naruszenie postanowień Regulaminu. Stan zdrowia Klubowicza nie stanowi ważnego powodu uprawniającego do wypowiedzenia umowy. W przypadku wypowiedzenia umowy zawartej na czas określony, Strony obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia, liczony od pierwszego dnia miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym dokonano wypowiedzenia Umowy.
  3. W przypadku rażącego naruszenia postanowień Regulaminu przez Klubowicza, Generacja Fitness przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy w trybie natychmiastowym bez zachowania okresu wypowiedzenia. Generacja Fitness przysługuje wówczas uprawnienie do zachowania wynagrodzenia proporcjonalnie do czasu trwania umowy w miesiącu, w którym dokonano jej wypowiedzenia
  4. Za rażące naruszenie postanowień Regulaminu uważa się w szczególności naruszanie dobra Generacja Fitness, zniszczenie mienia Generacja Fitness oraz opóźnienie w uiszczeniu opłat za Członkostwo za okres dłuższy niż 3 miesiące.
  5. Wypowiedzenie umowy uznaje się za skuteczne, jeżeli zostało zgłoszone telefonicznie, poprzez e-maila lub osobiście Przedstawicielowi/Pracownikowi Klubu.
  6. Wypowiedzenie umowy przez Generacja Fitness powinno zostać wręczone osobiście Klubowiczowi bądź doręczone na adres podany przez Klubowicza w formularzu internetowym przed zawarciem umowy.
  7. Od umowy zawartej poza Klubem, do którego jest przypisany Klubowicz, Klubowicz może odstąpić w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia umowy bez podania przyczyny. Wówczas nastąpi również zwrot wpłaconych przez Klubowicza środków pieniężnych – pierwsza pobrana opłata za Karnet.
  8. Odstąpienie od Umowy może zostać złożone na formularzu, który stanowi załącznik nr 2 do Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827 ze zm.).
  9. W przypadku odstąpienia od Umowy przez Klubowicza, który złożył oświadczenie o żądaniu świadczenia na jego rzecz usług wynikających z Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od niej, Klubowicz zobowiązany będzie do zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od Umowy.

SKARGI I REKLAMACJE

  1. Klubowicz może złożyć skargę lub reklamację w recepcji Klubu lub elektronicznie na adres e-mail: kontakt@generacja-fitness.pl w przypadku niezadowolenia z jakości lub nienależytego wykonania usług. Formą składania skarg i reklamacji jest forma pisemna. Elementami niezbędnymi do przyjęcia zgłoszenia są: imię i nazwisko Klubowicza, adres korespondencyjny, podpis Klubowicza oraz opis przedmiotu skargi lub reklamacji.
  2. Generacja Fitness udziela pisemnej odpowiedzi na skargę lub reklamację w terminie do 14 dni.
  3. Klubowicz posiada możliwość skorzystania z pozasądowych, alternatywnych metod rozstrzygania sporów, może także zwrócić się o mediację albo o rozstrzygnięcie sporu do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego. Klubowicz może złożyć wniosek do właściwego Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej. Szczegółowe informacje, dane kontaktowe oraz wykaz polubownych sądów konsumenckich znajduje się na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Klubowicz może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR (online dispute resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

DANE OSOBOWE

  1. Administrator danych osobowych przetwarzanych w ramach świadczonych usług klubu fitness i siłowni, a także usług marketingowych, jest Firma Piotr Grabowski FITNESS SUPPORT z siedzibą w Elblągu, 82-300 przy ul. 12 Lutego 19 posiadającą NIP 578-275-47-89 oraz numer REGON 221184612.
  2. Dane osobowe Klubowicza są przetwarzane przez Administratora zgodnie z RODO oraz Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r
  3. Dane osobowe Klubowicza są przetwarzane przez Administratora w celu:
    1. realizacji umowy w przedmiocie Członkostwa, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) RODO
    2. realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, takich jak np. ustalanie, dochodzenie roszczeń, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
    3. marketingowym, wyłącznie na podstawie wyrażonej przez Klubowicza zgody, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
  4. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych Klubowicza, w szczególności dotyczące przysługujących Klubowiczom praw wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych, znajdują się w klauzuli informacyjnej, wysyłanej mailem.

UWAGI KOŃCOWE

  1. W zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy kodeksu cywilnego.
  2. Klubowicz oraz Generacja Fitness są zobowiązani do wzajemnego informowania o wszelkich zmianach adresu zamieszkania oraz adresu do korespondencji, w tym także adresu do korespondencji elektronicznej i numerów telefonów komórkowych, nie później niż w terminie 7 dni od zaistnienia zmiany, pod rygorem uznania skuteczności doręczenia wszelkich oświadczeń woli na adres poprzedni.
  3. Generacja Fitness jest uprawniona do wprowadzania zmiany niniejszego Regulaminu oraz cennika Klubu, w szczególności. w związku ze zmianą sytuacji rynkowej, wzrostem cen wywołanym inflacją, z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem, poprzez wywieszenie stosownej informacji na ten temat na recepcji Klubu, przekazania za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy podany przez Klubowicza w formularzu internetowym przed zawarciem umowy oraz na Mediach Społecznościowych Klubu; Facebook, Instagram.
  4. W przypadku zmiany Regulaminu Klubowiczowi przysługuje prawo wypowiedzenia umowy w ciągu 14 dni od powiadomienia o wprowadzeniu zmian, dokonanego przez Generacja Fitness w sposób określony w ustępie poprzednim. W przypadku złożenia przez Klubowicza oświadczenia o wypowiedzeniu, do czasu wygaśnięcia umowy, zastosowanie znajdują postanowienia Regulaminu w brzmieniu dotychczasowym.
    1. Klubowicz wyraża zgodę na:
      1. zmiana podmiotu nie wymaga konieczności zawarcia nowej umowy. Klubowicz wyraża zgodę na cesję ogółu praw i obowiązków wynikających z Umowy.
    2. Zmiany niniejszego Regulaminu wchodzą w życie z dniem 15 marca 2025 r.

 

 

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH (RODO)

  1. Uprzejmie informujemy, iż Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach dokumentacji jest firma

Piotr Grabowski FITNESS SUPPORT z siedzibą w Elblągu, 82-300 przy ul. 12 Lutego 19 posiadający NIP 578-275-47-89 oraz numer REGON 221184612

zwana dalej „Administratorem”.

We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych będą mogli Państwo skontaktować się z naszym pracownikiem drogą mailową, pod adresem rodo@generacja-fitness.pl. Z chęcią udzielimy Państwu dodatkowych informacji oraz pomożemy rozwiać ewentualne wątpliwości.

Powyższy cel nie jest oczywiście jedynym, dla którego przetwarzamy Państwa dane osobowe, są one bowiem wykorzystywane również do marketingu bezpośredniego naszych produktów i usług oraz do weryfikacji Państwa tożsamości przy wejściu do klubu. W takim wypadku ma to jednak miejsce dopiero po wyrażeniu przez Państwa dobrowolnej i wyraźnej zgody na przetwarzanie danych osobowych w jednym ze wskazanych wyżej, konkretnie określonych celów i odbywa się na podstawie przepisu art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Wyrażona przez Państwa zgoda może być w każdej chwili cofnięta, nie wpływa to jednak na zgodność z prawem przetwarzania, które toczyło się przed cofnięciem tej zgody.

Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu wykonania umowy korzystania z usług klubu oraz objęcia Państwa opieką zdrowotną w zakresie fizjoterapii. Dane osobowe przetwarzane są w następującym zakresie: imiona, nazwisko, płeć, data urodzenia, numer PESEL (w przypadku jego braku rodzaj i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość), adres zamieszkania, w przypadku osoby małoletniej również dane opiekuna prawnego oraz dane o stanie zdrowia oraz udzielonych świadczeniach. Możemy przetwarzać również w celach kontaktowych adres e-mail oraz numer telefonu jednakże podanie tych danych nie jest obligatoryjne.

Prowadzona dokumentacja medyczna zawiera wszystkie informacje dotyczące Państwa stanu zdrowia oraz świadczeń. Jest to niezbędne dla postawienia diagnozy i poprowadzenia w sposób właściwy procesu leczenia.

Dane osobowe przetwarzane są przez Administratora w oparciu o:

  1. 6 ust. 1 lit. b i c oraz art. 9 ust. 2 lit. h RODO w zw. z art. 25 pkt 1 Ustawy o prawach pacjenta oraz § 10 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia MZ w ramach właściwej rejestracji i udzielania świadczeń zdrowotnych i korzystania z usług klubu;
  2. 9 ust. 2 lit. h RODO w zw. z art. 24 ust. 1 Ustawy o prawach pacjenta oraz Rozporządzenia MZ w ramach prowadzenia Twojej dokumentacji medycznej;
  3. 6 ust. 1 lit. b oraz f RODO, jako tzw. prawnie uzasadniony interes administratora, jakim jest kontakt w sprawie przypomnienia o wizycie, jej przełożeniu oraz informacji o wynikach prowadzonej konsultacji.
  4. 6 ust. 1 lit. b, c i f RODO oraz w zw. z ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości mamy prawo przetwarzać Twoje dane również w celu dochodzenia ewentualnych roszczeń z uwagi na prowadzoną działalność lub obrony przed nimi a także w celach podatkowych.

Podanie przez Państwa danych osobowych jest w pełni dobrowolne, jednakże ich nie podanie może skutkować odmową umówienia wizyty czy nawet samego świadczenia zdrowotnego. Nie podanie numeru telefonu oraz adresu e-mail nie wpływa na udzielanie świadczenia usług chociaż w wielu przypadkach usprawnia to w stopniu znaczącym komunikację i jakość świadczonych usług.

Państwa dane osobowe, są wykorzystywane również do weryfikacji Państwa tożsamości przy wejściu do klubu. W takim wypadku ma to jednak miejsce dopiero po wyrażeniu przez Państwa dobrowolnej i wyraźnej zgody na przetwarzanie danych osobowych w jednym ze wskazanych wyżej, konkretnie określonych celów i odbywa się na podstawie przepisu art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Wyrażona przez Państwa zgoda może być w każdej chwili cofnięta, nie wpływa to jednak na zgodność z prawem przetwarzania, które toczyło się przed cofnięciem tej zgody.

  1. Przetwarzanie danych osobowych w jednym lub w większej liczbie celów, do których wymagana jest zgoda osoby, której dane dotyczą.

Jeżeli przetwarzanie Państwa danych osobowych nie będzie miało swojej podstawy prawnej w jednym z celów, o których mowa w pkt a-d powyżej, Administrator będzie mógł przetwarzać Państwa dane osobowe w jednym lub większej liczbie innych celów wyraźnie określonych przez Administratora, wyłącznie w sytuacji, gdy uprzednio wyrażą Państwo na to zgodę i przetwarzania Państwa danych osobowych w tym celu nie będą zabraniały bezwzględnie obowiązujące przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

Odrębnej zgody wymaga w szczególności przetwarzanie przez Administratora Państwa danych osobowych w celu marketingu bezpośredniego produktów lub usług Administratora realizowane poprzez:

    • wysyłanie Państwu informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej (np. poprzez przesłanie Państwu oferty handlowej na adres e-mail podany przez Ciebie w formularzu rejestracyjnym) – wymóg uzyskania Państwa zgody przewidziany został w art.10 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
    • kontaktowanie się z Państwem przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących (np. poprzez przedstawienie Państwu oferty handlowej podczas rozmowy telefonicznej) – wymóg uzyskania Państwa zgody przewidziany został w art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne.

Administrator będzie mógł również przetwarzać Państwa dane osobowe w jednym lub większej liczbie określonych przez Administratora celów, które nie zostały wymienione w niniejszym punkcie wyłącznie w sytuacji, gdy zostaną Państwo o tym uprzednio poinformowani i wyrażą zgodę na przetwarzanie danych osobowych w innym (nowym) celu.

  1. Przekazywanie danych do podmiotów trzecich

Państwa dane osobowe mogą zostać przekazane następującym podmiotom:

  1. podmioty przetwarzające:
      1. podmioty z grupy przedsiębiorstw, do której należy Administrator, prowadzące kluby fitness, w których świadczone są usługi realizowane w ramach zawartej przez Państwa umowy,
      2. podmioty zajmujące się obsługą płatności za korzystanie z naszych usług
      3. podmioty świadczące usługi technologii informacyjnych (IT),
      4. podmioty świadczące usługi księgowo-kadrowe,
      5. podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi marketingowe (w tym agencje marketingowe)
      6. podmioty zajmujące się windykacją roszczeń,
      7. podmioty świadczące usługi prawne,
      8. likwidatorzy szkód z firm ubezpieczeniowych,
      9. operatorzy pocztowi,
      10. podmioty zajmujące się obsługą i utrzymaniem naszych systemów informatycznych oraz serwisów internetowych.
  1. niezależni odbiorcy:
      1. podmioty z grupy kapitałowej Administratora, których oferta uzupełnia ofertę Administratora,
      2. partnerzy handlowi, których oferta uzupełnia ofertę Administratora,
      3. partnerzy handlowi, będący członkami programu lojalnościowego realizowanego przez Administratora,
  1. inni uprzednio wyraźnie upoważni przez Państwa odbiorcy.
  1. Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Administrator informuje, że jednym ze sposobów w jaki może on przetwarzać Państwa dane osobowe jest tzw. Profilowanie, czyli tworzenie profili Państwa preferencji na podstawie usług, z jakich korzystają Państwo najczęściej, zainteresowania danym rodzajem wydarzeń organizowanych przez Administratora itp. Na podstawie tych danych Administrator  dopasowuje treści, jakie otrzymują Państwo od Administratora.

W takcie profilowania Administrator – co do zasady – nie przetwarza Państwa danych w sposób w pełni zautomatyzowany, czyli bez ingerencji człowieka. Wyjątkiem jest sytuacja, w której decyzje podejmowane w sposób zautomatyzowany będą służyć realizacji umowy – w tym przypadku przysługuje Państwu prawo do niepodlegania tej decyzji i domagania się ingerencji człowieka w Państwa sprawie, co Administrator zapewnia. W celu realizacji tego uprawnienia mają Państwo możliwość skontaktowania się ze Administratorem za pośrednictwem poczty tradycyjnej wysłanej na adres Administratora, o którym mowa w pkt I.

Decyzje podejmowane w ten sposób mogą mieć wpływ na to, czy zostanie/nie zostanie Państwu zaproponowana określona usługa, produkt, oferta, rabat czy program lojalnościowy.

  1. Okres przechowywania danych osobowych

Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora co najmniej przez okres 20 lat od dnia dokonania wpisu w dokumentacji medycznej. Dodatkowo dane te mogą być przez nas przetwarzane w celu dochodzenia roszczeń przez okres wynikający z przepisów prawa cywilnego oraz z uwagi na względy podatkowe przez 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy. Po upływie wyżej wymienionych okresów Państwa dane są usuwane lub poddawane anonimizacji.

Administrator zapewnia Państwu prawo dostępu do swoich danych, można je również sprostować, żądać ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Można także skorzystać z uprawnienia do złożenia wobec Administratora sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawa do przenoszenia danych do innego administratora danych.

Informujemy także, że przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych – Prezesa UODO korespondując na wskazany poniżej adres:

Urząd Ochrony Danych Osobowych

  1. Stawki 2

00 – 193 Warszawa.

Informujemy również, iż Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane przy użyciu narzędzi służących zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.