• STRETCHING

    Rozciąganie
    STRETCHING – Zajęcia oddechowe, rozluźniające i rozciągające, wykorzystujące elementy jogi i pilatesu. Wykonując naprzemienne serie ćwiczeń dynamicznych i statycznych łączy w sobie elementy kulturystyki i gimnastyki, angażując wszystkie mięśnie ciała. Dzięki zajęciom ze stretchingu wzmocnisz swoje ścięgna, rozluźnisz mięśnie, zwiększysz elastyczność i gibkość. Polepszysz też ukrwienie oraz dopływ tlenu do mięśni – szybciej się zregenerujesz, a Twoje mięśnie nabiorą zdrowego wyglądu. Zajęcia pomogą zwiększyć ruchomość stawów, poprawić elastyczność mięśni oraz wyeliminować ich napięcie. Rozciąganie jest niezbędnym dodatkiem do intensywnego treningu, polecane jest także osobą które większość dnia spędzają w jednej pozycji.
    • Agata

  • TRENING FUNKCJONALNY

    Trening funkcjonalny to każda forma aktywności sportowej, która ma ścisły związek z czynnościami jakie ludzie wykonują każdego dnia: podnoszenie ciężkich przedmiotów z podłogi, wieszanie prania, mycia podłogi, granie w piłkę nożną itd. Trening funkcjonalny wywodzi się z rehabilitacji. To właśnie fizjoterapeuci jako pierwsi wymyślili ćwiczenia, które naśladowały ruchy swoich pacjentów wykonywane na co dzień, po to by jak najszybciej mogli oni powrócić do normalnej sprawności i dawnej pracy. W treningu tym uczymy nasze ciało tego do czego zostało stworzone - do pracy jako jedna jednostka, do współdziałania ze sobą różnych grup mięśniowych. Trening funkcjonalny ma również swoja ekstremalną odmianę - CrossFit.

    Dla kogo jest Trening Funkcjonalny?

    • Trening Funkcjonalny jest dla każdego!!!
    • Wykorzystywany w rehabilitacji, profilaktyce zdrowotnej
    • Dla osób zdrowych chcących poprawić swoją funkcjonalność, sprawność na co dzień
    • Dla osób z zaburzeniami postawy
    • Dla sportowców

    Jakie korzyści daje Trening Funkcjonalny?

    • Ułatwia codziennie funkcjonowanie
    • Poprawia stabilność ciała
    • Zapobiega urazom sportowymi, kontuzjom
    • Kształtuje prawidłowe nawyki ruchowe
    • Poprawia zdolności motoryczne takie jak: siła, szybkość, gibkość, wytrzymałość

    Jakiego sprzętu używa się w treningu funkcjonalnym?

    • ciężar własnego ciała, piłki , maty, trenażery równowagi gumy, worki z piaskiem, opony i wiele innych
    • Oskar

  • TRX

    innowacyjny trening na linach z obciążeniem własnego ciała
    TRX to nowoczesna metoda ćwiczeń stworzona przez US Navy Seals - elitarną jednostkę wojskową. Wykorzystuje się w niej profesjonalny system lin oraz obciążenie własnego ciała. TRX pozwala na bezpieczne wykonywanie różnorodnych treningów, które wpływają na elastyczność, równowagę oraz mobilność. Ponadto, wzmacnia mięśnie, co pomaga w uprawianiu sportów oraz znacznie poprawia postawę ciała. Zaletą zajęć TRX jest także możliwość indywidualnego dopasowania intensywności ćwiczeń w zależności od naszego poziomu sprawności. Perfekcyjnie wyrzeźbione ciało i idealna sylwetka gwarantowane! Zajęcia TRX łaczymy z płaskim brzuchem. czas 55 min.
  • TRENING OBWODOWY

    efektywny Cross trening
    Trening Obwodowy ( Crossowy)  to system treningowy stworzony przez naszych instruktorów w oparciu o znane i sprawdzone metody oraz zasady treningowe. Jego zaletą jest kompleksowe działanie, i pełna dostępność zarówno dla tych którzy zaczynają przygodę z treningiem jaki i dla tych którzy szukają nowych trudniejszych wyzwań. Odpowiednio dobrane i ustawione we właściwej kolejności, intensywne ćwiczenia dadzą Ci energię na cały dzień! Zaangażują wszystkie partie mięśniowe, pobudzą układ krążeniowo-oddechowy oraz nerwowy. Do podnoszenia formy wykorzystamy ciężar własnego ciała, trx, sztangi, kettlebells, bosu, piłki, pudła do wskakiwania, skakanki itd. Grupowy charakter zajęć dodatkowo podnosi ich atrakcyjność i gwarantuje świetna zabawę. Daj z siebie jak najwięcej na porannej sesji treningowej i czuj Energiczna satysfakcje przez cały dzień!
    • Leon

  • ABT

    Zajęcia kształtujące sylwetkę
    ABT (ang. Abdominal, Buttocks, Thighs – brzuch, pośladki, biodra) to zestaw ćwiczeń pozwalających wyrzeźbić dolne partie ciała. Zajęcia tego typu są jedną z form aerobiku i należą do grupy „MUSCLE” – czyli ćwiczeń, które mają na celu poprawę siły mięśniowej, elastyczności i kształtu mięśni. Oczywiście oprócz kształtowania mięśni ABT wpływa również na spalanie tkanki tłuszczowej. ABT są zajęciami o średniej intensywności, które polegają przede wszystkim na wielokrotnym powtarzaniu ćwiczeń. Dzięki temu pozwalają osiągnąć dobre wyniki i zapewnić płaski brzuch, jędrne pośladki oraz smukłe uda. Wykonywane ćwiczenia wzmacniają również miejsca, w których pojawia się cellulit. W trakcie zajęć często wykorzystuje się różne przybory, jak na przykład ciężarki, gumy czy piłki. Ćwiczenia odbywają się w rytm muzyki. Przy tego typu treningu bardzo istotne jest zwrócenie uwagi na poprawność i technikę wykonywanych ćwiczeń oraz na zachowanie właściwej pozycji. Zajęcia nie mają choreografii. Zajęcia ABT są spokojne i statyczne, więc polecane są dla osób, które dopiero rozpoczynają program treningów lub dla tych, którzy chcą skupić się na wyrzeźbieniu dolnych partii ciała. Mają one na celu wzrost wytrzymałości i siły mięśni bez nadmiernego zwiększania ich obwodu. W skład treningu wchodzi zestaw ćwiczeń wyszczuplających i wzmacniających. Ze względu na umiarkowaną intensywność ćwiczeń, zajęcia polecane są osobom w każdym wieku i nie wymagają specjalnego przygotowania. Mogą w nich uczestniczyć także osoby, które mają przeciwwskazania zdrowotne do wykonywania intensywnych wysiłków. Trening nie obciąża kręgosłupa ani stawów. Największym zainteresowaniem cieszą się wśród kobiet, chociaż są bardzo korzystne również dla panów – zwłaszcza ćwiczenia na mięśnie brzucha.
    • Monika

  • Zdrowy kręgosłup

    doskonałe połączenie prostej choreografii z poprawą wydolnosci
  • BRAZYLIJSKIE POŚLADKI

    BRAZYLIJSKIE POŚLADKI – Podstawą treningu są ćwiczenia, które naprzemiennie napinają i rozluźniają mięśnie pośladków. Ich kształt zależy od formy mięśni pośladkowych i ilości pokrywającej je tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia skupiają się na budowaniu i wzmacnianiu już istniejących mięśni – mięśnia pośladkowego wielkiego ( przywodzenie i odwodzenie uda), mięśnia pośladkowego średniego (chodzenie) oraz mięśnia pośladkowego małego (obrót uda na zewnątrz i do wewnątrz). Zróżnicowane zestawy ćwiczeń składających się między innymi z przysiadów, wykroków i planków pomogą rozwinąć każdy z nich. Ćwiczenia mogą być urozmaicone o stosowanie obciążenia. Efektem będzie uniesiona, jędrna i bardziej kształtna pupa.
    • Julita

  • TA-BA-TA

    TA-BA-TA – to interwałowy trening metaboliczny. Zawiera ćwiczenia o dużej intensywności, składających się z 4-minutowych serii powtórzeń danego ćwiczenia w maksymalnym tempie ( 8 powtórzeń: 20 sekund ćwiczenia, 10 sekund przerwy) Trening dedykowany zarówno sportowcom chcącym poprawić swoje wyniki jak i amatorom, którym zależy na poprawie kondycji. Wpływa on na wydolność tlenową i beztlenową i jest skutecznym sposobem na poprawę metabolizmu i spalanie tkanki tłuszczowej. Zwiększa wytrzymałość i wydolność organizmu.
    • Grażyna Frąckowiak

  • FIT POBUDKA

    To zajęcia typu dwa w jednym – łączą ćwiczenia aerobowe (przyśpieszające oddech i puls) ze wzmacniającymi. Są wykonywane do rytmicznej muzyki. Po nich obudzisz się na pewno i zaczniesz tydzień wypełniony energią!
    • Grażyna Frąckowiak

  • ZGRABNA PRZEZ CAŁY ROK

    trening o niskiej intensywności wszystkich mięśni naszego ciała
    Doskonały trening o umiarkowanej intensywności wszystkich mięśni naszego ciała. Zajęcia kształtują sylwetkę i rozwijają wytrzymałość fizyczną oraz równowagę. Trening dla kobiet z różnym poziomem wytrenowania. Zajęcia pozwolą zachować Ci wymarzoną sylwetkę przez cały rok
  • POGROMCA KALORII/ FAT BURNING

    trening całego ciała o charakterze siłowo – wytrzymałościowym
    POGROMCA KALORII/ FAT BURNING to przede wszystkim trening całego ciała o charakterze siłowo – wytrzymałościowym, o dużej efektywności spalania tkanki tłuszczowej. Podczas zajęć stosowany jest sprzęt typu sztanga z regulowanym obciążeniem, odpowiednio dobranym do możliwości uczestników. Praca w grupie, przy energicznej muzyce, działa niezwykle motywująco. Zajęcia dla każdego!
    • Zosia Rakowicz

  • ZUMBA

    zajęcia taneczne inspirowane latynoskimi rytmami
    Absolutny hit na całym świecie! Zajęcia taneczne inspirowane latynoskimi rytmami – fuzja tańca i aerobiku. Trening oparty jest na prostych krokach tanecznych wykonywanych w rytm marenge, salsa, cumbia, reggeton, flamenco czy tańca brzucha. Podczas jednej godziny zajęć wydatek energetyczny sięga nawet 600kcal. Zajęcia dla każdego, trwają 55min.  
  • DANCEHALL

    • Zosia Rakowicz

  • PILATES+ ZDROWY KRĘGOSŁUP

    pracuj nad swoim ciałem nie forsując go
    Pilates to system ćwiczeń zapobiegający urazom kręgosłupa. Podstawą ćwiczeń jest świadomość ciała, koncentracja, skupienie na oddechu oraz wykonywanie ruchu według odpowiedniego wzorca. Wzmacniają przede wszystkim wewnętrzne mięśnie stabilizujące kręgosłup, poprawiają propriorecepcję, równowagę oraz redukują stres. Ćwiczenia Pilates wykonywane są w pełnym zrozumieniu, dzięki czemu po odpowiedniej modyfikacji są bezpieczne dla wszystkich osób mających dolegliwości związane z kręgosłupem. kregoslup
  • PILATES

    zadbaj o swój kręgosłup już dziś

    Opis Zajęć

    Profilaktyka to zapobieganie. Zadbaj o swój kręgosłup już dziś. Te zajęcia to niezbędna gimnastyka dla każdego oraz zestaw profilaktycznych i skutecznych ćwiczeń wzmacniających mięsnie około kręgosłupowe. Regularny udział w zajęciach likwiduje sztywności w kręgosłupie i wydłuża jego żywotność.
    • Natalia Nogalska

  • SPINNING

    trening ukierunkowany na budowanie wytrzymałości beztlenowej i poprawę wydolności
    SPINNING to zajęcia z jazdy na rowerze w klubie (w sali), podczas których używamy rowerów stacjonarnych, jedziemy w grupie, słuchając muzyki. Nad proponowanymi ćwiczeniami czuwa trener sportowy. Ćwiczenia opierają się na wydolności układu oddechowego oraz pracy mięśni (szczególnie dolnych partii ciała). Intensywność ćwiczeń jest zróżnicowana, by precyzyjnie symulować jazdę na rowerze. Ta dyscyplina sportowa jest bardzo efektywna; jest to rodzaj treningu, który przygotowuje do wyjścia na rower lub wędrówki, ale także pozwala szybko stracić na wadze. Zajęcia nie wymagają żadnego ruchu technicznego czy wykonywania szczególnie trudnych pozycji. W żadnym stopniu nie przyczyniają się do powstawania urazów w układzie kostno-stawowym i dlatego są odpowiednie nawet dla osób, u których pojawiają się bóle na wysokości pleców.  
  • BRZUCHO-PUPOMANIA

    BRZUCHO-PUPOMANIA – zajęcia skierowane dla osób chcących wzmocnić mięśnie brzucha i pupy, wyrzeźbić talię, przy jednoczesnym spalaniu tkanki tłuszczowej. Szybkie i intensywne zajęcia zapewnią zgrabną sylwetkę i płaski brzuch. Zajęcia pozwolą też osiągnąć prawidłową postawę oraz stabilizację kręgosłupa. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.  
    • Zosia Rakowicz

  • FULL BODY WORKOUT

    Full Body Workout rozwija ciało i stopniowo przyzwyczaja mięśnie do większych obciążeń, co eliminuje ryzyko kontuzji i przetrenowania. Uczy też prawidłowych odruchów – napinania mięśni czy właściwego oddechu. Trening polecany szczególnie osobą początkującym – zbuduje masę mięśniową oraz przygotuje ciało do bardziej zaawansowanych treningów.[/box_header]
    • Monika