OBOWIĄZKOWA AKTUALIZACJA DANYCH KLUBOWICZA

Drodzy klienci!
W związku ze zmianą systemu prosimy wszystkich klientów posiadających karnety o kontakt lub wizytę w recepcji klubu w celu uzupełnienia danych (adres e-mail) i założenia konta klienta.
Konto klienta jest obowiązkowe – niezależnie od tego, czy zapisujesz się na zajęcia, korzystasz z płatności elektronicznych czy nie. Nowy system obejmuje wszystkich użytkowników klubu.
Dotyczy to także klientów korzystających z kart:
✔️ Multisport
✔️ Medicover Sport
✔️ Fit Sport / Fit Profit
✔️ PZU Sport
Jeśli posiadasz jeden z tych pakietów i chcesz brać udział w zajęciach fitness, również prosimy o założenie konta – możesz to zrobić samodzielnie lub z pomocą recepcji.
⚠️ Przypominamy, że zapisy na zajęcia jeszcze nie obowiązują – działamy na starych zasadach. Jeśli wprowadzimy zapisy, poinformujemy Was o tym na bieżąco!
Dziękujemy za współpracę i prosimy o szybkie dopełnienie formalności.